marți, 29 aprilie 2014

Meseriasi care iti satisfac toate placerile.

Salut!,dragi vizitatori ai acestui blog, astazi as vrea cu toata increderea de a va prezenta o firma ce satisface placerile tuturor clientilor.Nu este o RECLAMA MASCATA, e propria mea parere si experienta alaturi de echipa:


Din punctul meu de vedere sunt o echipa hotarata ce ofera o gama foarte variata de servici: zugrăveli şi finisaj, montaj gips carton, montaj ceramic, instalatii sanitare, instalatii electrice, montaj parchet, servicii termoizolaţii, servicii hidroizolaţii, reglaje şi revizii termopane.Intradevar sunt firme care nu poti  avea incredere in ele, in secolul acesta este plin de smecheri care ar mintii clientul prin orce mijloc pentru ai da teapa,eu am avut interactiuni cu ei, pot sa zic ca nu am mai lucrat cu asa o echipa flexibila dupa dorintele clientului.O sa va las datele lor de contact,
Web-site: http://www.rldc.ro e-mail: calinescuflorinrldc@gmail.com  telefoane: Vodafone: 0721-342.747, Cosmote: 0767-862.296 
VA SUGEREZ SA SPUNETI CA SUNTETI DIN PARTEA LUI Hagea Claudiu, SI VETI BENEFICIA DE UN DISCOUNT,DEOARECE EU, REPET!,ESTE PAREREA MEA,EXPERIENTA MEA CU EI,Astept sugestile voastre in sectiunea de comentarii.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos, adevtorialul..
    Iti multumim frumos pentru aceasta imagine creata de dumneavoastra.
    Sper sa mai gasim si alti clienti care sa fi multumiti de noi...
    Asteptam un numar mare de oameni, care vor sa renoveze locuinta cu noi..
    Cei care vin din partea lui Hagea Claudiu vor primi 10 % reducere !!!!

    RăspundețiȘtergere