duminică, 4 mai 2014

Tigarile Si Parinti Din Ziua De Azi

Dragii mei cititori/vizitatori acestui blog.Fumul de tigara este foarte daunator omului, nu vreau sa va tin morala pentru ca sunt banii si plamanii vostri.Fiecare om tinde sa aiba un viciu, dar nu sa exagerezi mai ales facanduti propriei persoane rau.Am lucrat cu un mecanic la propria masina,i-am platit, era casatorit si avea un baiat,amandoi soti consumau alcool si fumau.Erau saraci,acei parinti inloc sa cumpere de mancare si necesarul in gospodarie,cheltuiau aproape totii bani pe viciile lor fara sa se gandeasca la propriul copil care era pur si simplu infometat din cauza acestor parinti


egoisti,nesimtiti
Articole Sponsorizate .Sa zicem ca acestia au gasit refugiul in aceste vicii dar nu poti continua la nesfarsit asa,trebuie sa te mai opresti sa te ambitionezi sa faci ceva chiar daca sistemul din Romania nu te ajuta de loc,credeti-ma daca chiar vrei sa muncesti gasesti si o sa ai si o situatie financiara mai buna  decat daca stateai si consumai tot ce prindeai pe tigari,alcool,droguri.Ei bine este adevarat ca trebuie sa muncesti pana la epuizare ca sa poti sa mananci ceva nu doar paine cu zahar toata ziua.Si eu am experimentat cum este sa
fumezi, am fumat un pachet de tigari,nu am gasit nimic special in afara de-ati golii buzunarele de bani,deci in concluzie este ca trebuie SA FIE PE PRIMUL LOC FAMILIA NU PROPRILE VICII!!.

2 comentarii:

  1. Sunt o fosta fumatoare. Nu cred ca e bine spus ” am fumat un pachet de tigari și nu am găsit nimic special”. Fumatul nu tine de experiment ci mai degraba de devotiune. Iei pachet dupa pachet, tigara dupa tigara si uite asa prinzi gustul. Impropriu spus ”gust”. Practic tigarile il distrug mai degraba. Militez impotriva fumatului si sunt o persoana care nu a beneficiat de educatie in acest domeniu. Parintii au venit dintr-o epoca in care pre aputin se faceau publice efectele fumatului.
    Oricum mai bine mai tarziu decat niciodata. Fumatul e un viciu periculos pe care nimeni nu-l ocnstientizeaza cand e mic fara o educatie in acest sens din partea familiei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma Bucur ca mi-ai luminat conceptia.

    RăspundețiȘtergere